Çarşamba, Şubat 8

Ah Şu Kilolar !

Yaz gelsin artık. Kışın zayıflamak pek zor oluyor.Hava soğuk dışarıya pek çıkamıyorum.Eee kış meyveleri de yaz meyveleri kadar hoşuma gitmiyor.Yazın baya kilo vermiştim.Ama yaz sonunda kullandığım ilaçlar sayesinde hooop veridiğim kiloları geri aldım .Hemde daha fazlasını.Ama kararlıyım kilo verme konusunda . Hem ben yemek yiyince kilo almıyordum taa ki ilaç kullanana kadar.Kullanan var mı bilmiyorum.Kortizon kullanıyorum.Tuza dikkat etmek gerekiyor.Ama biz evde annem ve özellikle teyzem olmak üzere (teyzem kilo almamam konusunda bana çok yardımcı oluyor sağolsun ) tuza ne kadar dikkat etsekte dışarıda , yada misafirlikte olmuyor haliyle kullanıyorsun.Kilom boyuma göre iyiymiş ama ba-en alışamadım bu görüntüme yüzüm çok şiş. Aynalardan kaçıyorum.O yüzden önerdiğiniz bir ödem söktürücü ilaç ,meyve ne bilim biyontem var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)