Cuma, Şubat 3

Alışverişe çıktımmm !!!!!!!!!


Evet yine ben ve alışveriş ! aramızdaki aşkı kelimelerle anlatmak bana biraz zor geliyor.Biz birbirimiz için yaratıldık sanki. Ah ah ne vardı daha güzel biri olsam ne giysem yakışsa hani bende diyebilsem bana herşey yakışır diye.. amannn kızlar ne var yani mükemmel değilsem. tırnaklarım uzasın öylede göstericem :D neyse şimdi aldıklarımı göstereyim :)
harika ojeler aldım. 
1:ELANOR 535
                                                                     2:ELANOR 556
                                                                   3:ALİX AVİEN 271
                                                                   4:ALİX AVİEN 272
                                                                 5:GOLDEN LADY 327
                                                6:ELANOR 468

Tabi ki yaz kış vazgeçilmezim :) nivea  fruıty shine strawberry :) harika bir nemlendirici. çoğu genç kızın birden fazla var :) benim sadece bir tane.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)