Cuma, Şubat 17

ayın on yedisi .


ben yine teyzeme gitmek üzere yola cıktım.Bindim metroya tingiri mingiri gidiyoruz. geldik Turan'a .eniştemi bekliyorum aman Yarabbi bu ne soguktur turanin sogugu hic cekilmezmis turana gelirken kutuba gidiyo gibi giyinmek gerekirmis bunuda ogrenmis bulunuyorum . 20 dakka erken glip buz tutmam ve kendimi titresim modundaki bir telefon gibi hissetmem hic iyi olmadi.dislerimin birbirine carpmasini baska biri duysa bateri caliyorum agzimin icinde sanar o derece yani. Belke alla bekle o 20 dakka bana iki saat gibi geldi yemin ederim.dayanamadim teyzeme mesaj attim arayamiyrm malesef turk lirayarimi tek yone dakkaya cevirdigim icin teyzeminde baska operetor olmasi uzerne mesaj attim. Teyze ben enstemi bekliyorum . Ve ardindan bir mesaj daha attim acele etmesini soyle dotum dondu . Ardindan teyzem aradi. Git dedi metroya sigin enisten gelene kadar.
Hadi bakalim tam metroya gidiyodum signayim diye hooop enistem aradi 3dk ya ordayim Metroya gitme diye . Allahim ben o kadar bekleym gelme tam sicak bi yere gidiyom geliyom gitme de . . Zalimsin eniste zalim. Herneyse enistemi ufukta gormemle kendimi sicacik arabaya atmam arasinda isik hizindaki zamn dilimini hatrlamiyorm. Eniste bu sogukta bni bu kadr bekleterek ne yapmaya calsiysn ? Der gibi baktim. Demeyi iaterdm ama enistemin bugun dogum gunu o yuzden bisey diyemedm. Ohhh misss gibi sicak araba. Keyfine bak zoey disarda yagan yagmuru izle diyorum kiii dememe kalmiyor enistem zeybek havasi aciyo. Zeybek esliginde yagmuru izlemek gercekten cok harika. Allahim neden zoeyede 5 dk kaliginada olsa huzurlu olma sansi vermezsin neden .? Iste onumuzdeki arabalara laf ede ede gidiyoruz falan .ben offf yeaaa simdi eve gidip kalorifere sirtini dayamak vardi huzr icinde sicacik misss gib dusunceler icindeyim.birdsn eniste bas a bas diyip duruyorum.enisttem diyo ne oldu eniste bass tamam enste yavasla sakin sakin. Diyom eniste nissan juke. Bunun icinmiydi hey yarabbm sen bu Kiza akil ver. Hastasiyim bu arabanin hastasi kardesimin okulunun orda surekli duran juke 15 dkka izlerim . Oyle bi ask yanii . Sonunda ev gorundu ama sadece gorundu yani okzun biri arabay sokagin basina park etmis araba buyuk donmuyo. 10 dk ugrastik. Ciziksiz atlattik allahtan. Ve ev sicak ama huzurlu diyemicem. Cock sesi olan bi ev huzurlu degildir bence. Aglayan bi bebek sonucta. Neyse ama sicak ya o yeter.Neyse teyzem yemek yapmamis gittik kaynanasina allahim olcem valla olcem fatmagulun sucu neymis bilmemneymis onu izliyolar simdi gelde saglikli bir insan ol insanin piskolojisi bozuluyo simdibnm gibi izlemeynler varsa ben zorla izledigm t_4bolumlerden anlladigim kdryla diziyi anlayltym ; smdi bi fatmagUl diye kiz var kiz evlecek falan filan mutlu
mest yasiyo sonra hapcilar geliyo buna tecvz ediyo sonra tecvz edenlerden biryle evleniyo . Sonra asik oluyo. Falan filan . Boyle sacma bisy falan iste.Sonra bn dururmuyum ? Teyzeme teyze ohaa yaaa biber gaziyla beni bogular gibi
Hissediyorum. Eve gitcemmmmm .bakisi atiyorum. Oda diyo ki zoey git bak kaloriferi acik unuttum sanirim. Bende tamam gdym ama glmeyeym bdaha herkese iyi gecelerr.hooop zibidik zibidik cikiyorum merdivenin tam ortasnda otamat kapandi . Heryer karanlik falan sakin sakin cikiyrm . Sonunda kapiyi buldum . Iceriye grdmmm ve tv izlemeye koyuldum. Telefnla konustm . Faln fistan.sonra gldi tyzmler uyudummm.

2 yorum:

  1. cidden cok soğuk zoey yaaa benimde soğuklarda en sevdiğim şey sırtımı kalorifere dayayıp yerimden hiç kalkmamak :D :D

    YanıtlaSil
  2. :)Nisanı sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)