Salı, Şubat 21

Bazen o kadar saçmalıyorum , saçmalıyorum ve saçmalıyorum ki en sonunda Oha lan ne diyorum ben diyorum . bazı insanların asla kafalarına takmadıkları şeyler benim aklımdan çıkmaz oluyor. Ben bu duruma çok kıl oluyorum. üç ay önce psikiyatriste gittim. Beni başka bir psikiyatriste yönlendirdi. Her neysem. Gittim kadın yok yerinde. Tam bir buçuk saat bekledim. Psikiyatrist hanım efendi geldi ve ağzından dökülen şu cümleler benim cinlerimi tepeme getirdi. ‘’Bugün çok yoğunum gelin size randevu vereyim ‘’ gel de sinirlenme. Bence psikiyatriste giden insanların %90 ‘ı  psikiyatriste gittikten sonra sinir hastası oluyor. İnsan kapıya bir not bırakır dimi ? ya da ne biliyim ilk gittiğim psikiyatrist önce bi arar sorar müsait misiniz ? diye.  Taş devrinde yaşamıyoruz ki arkadaş.  Her neyse girdim 3 hafta sonraya randevu verdi. Hay Yarabbim !  Benim o an da o zaman dilimi içinde desteğe ihtiyacım var  yardım et demi ? 3 hafta sonra ne olacağı belli mi ? formaliteden bir form doldurdum.  Bende tıpış tıpış aldım randevu kartımı aldım çıktım.


Ayy yazmayı unuttum  ilk gittiğim psikiyatri bölümü okumuş , Hipokrat yeminini etmiş insan evladı bana küçük küçük pembe haplar verdi 4/1 ini iç dedi. Zaten ufacık bisey  4/1 ‘ini kırınca elimde toz parçası kalıyor. Bende içmiyorum. Zaten o hafta içinde psikolojim normal haline döndü.


Nerden nereye J  yazımın başında belirttiğim gibi  bazı insanların asla kafalarına takmadıkları şeyler benim aklımdan çıkmaz oluyor .Mesela geçen gün oturdum boş boş düşünüyodum aklıma geldi penguenler  neden uçamıyor ki ?? böyle şeyleri kafasına takan biriyim. Of offf Kafamda deli sorular diyerek bitiriyorum yazımı

                                    Sevgilerle Zoey. 
                                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)