Pazartesi, Şubat 6

Bugün neler yaptım neler !
bügun ilk olarak hastaneye gittim . Kontrol amaçlı.Sağlık durumum iyiymiş.Ailecek sevindik.Daha sonra teyzeme gittik. Annem yarın hastaneye yatıyor. Çarşamba günü ameliyat olacak.Anneme hastane de giymek için     pijama almak üzerine Balçova'nın altını üstüne getirdik.Ama istediğimiz türde bir şey bulamadık.Hastanede kullanmak için nevresim aldık.Eee aklımıza koyduk o pijamalar alınacak. Anneciğim durur mu ? Bindik otobüse Hooop kemeraltı :)    Gidince dedemi aradık.Yarım saat sonra ordayım dedi. Biz her kemeraltına gittiğimizde dedemde gelir. Efendime söyleyim girip çıkmadığımız  çamaşırcı kalmadı..Annemin beğendiğini ben beğenmedim benim beğendiğimi o. En son girdiğimiz bir dükkanda satıcının arka raftan getirdiği eşortman takımını ikimizinde gözü tuttu aldık.Dedemi aradık gelmiş hisar önüne.Gittik bize yemek ısmarladı.sonra biraz oturduk.sonra kalktık . Müthiş bir yağmur vardı.Harika bir şemsiye aldım. Onun içinde bir yazı yazmayı düşünüyorum.bugünlük bu kadarrr.... Öpüldünüzzz. !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)