Cuma, Şubat 10

Hepimizin farkında olduğu bir gerçek kürk gerçeği.Hayvancağazlar binbir işkence yapılarak kürkleri çıkarılıyor ve sonra da ölüme terkediliyorlar.Yada daha vicdanlı(!) olan kürk üreticileri direk öldürüyorlar.İzlediğim bir kaç video da midem bulandı ve ağlama eşiğine geldim.Lütfen arkadaşlar gerçek kürk kullanmayalım.Bütün kadınlar kürk sever evet kürk güzeldir asil görünür.Ben kürk kullanmıyor muyum? tabi ki kullanıyorum.Ama imitasyon.Lütfen arkadaşlar bu konuya dikkat edelim.



2 yorum:

  1. çok önemli bir konu kürkü için hayvanları katletmek resmen canilik sonuçta bunun imitasyon olanı var ne gerek varya hayvanların yaşama hakkının alınmasına sinirlendim şimdi.

    YanıtlaSil
  2. Canım cok sinir bozucu bir konu . Bu konu hakında bir video paylaşmamı istemisiniz ?

    YanıtlaSil

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)