Cumartesi, Şubat 11

her gün bir klip #4

Mummy they call me names 
Anne bana lakaplar takarlardı 
They wouldn't let me play 
Oynamama izin vermezdiler 
I'd run home, sit and cry almost everyday 
Eve koşup , oturup nerdeyse her gün ağlardım 
'Hey Jessica, you look like an alien 
'Hey Jessica, uzaylıya benziyorsun 
With green skin you don't fit in this playpen' 
Yeşil suratla çocuk bahçesine yakışmıyorsun 
Oh they pull my hair 
Saçımı çekerdiler 
They took away my chair 
İskemlemi alırdılar 
I keep it in and pretend that I didn't care 
Bunları içime atar ve umursamıyormuş gibi davranırdım 
'Hey Jessica, you're so funny 
'Hey Jessica, çok komiksin 
You've got teeth just like Bugs bunny' 
Dişlerin Bugs bunny'nin ki gibi 
Oh, so you think you know me now 
Oh, şimdi beni tanıdığını mı sanıyorsun 
Have you forgotten how You would make me feel 
Beni nasıl hissettirdiğini unuttun mu 
When you dragged my spirit down 
Ruhumu çöktürdüğünde 
But thank you for the pain 
Ama bu acı için sana teşekkür ederim 
It made me raise my game 
Bu beni büyüttü 
And I'm still rising, I'm still rising 
Ve hala yükseliyorum, yükseliyorum 
Yeah 
Evet 
So make your jokes 
Hadi yap şakalarını 
Go for broke 
İncit beni 
Blow your smoke 
Dumanını üfle 
You're not alone 
Yalnız değilsin 
But who's laughing now 
Ama son gülen iyi güler 
But who's laughing now 
Ama son gülen iyi güler 
So raise the bar 
Çıtayı yükselt 
Hit me hard 
Sertçe vur bana 
Play your cards 
Kozlarını oyna 
Be a star 
Bir yıldız ol 
But who's laughing now 
Ama son gülen iyi güler 
But who's laughing now 
Ama son gülen iyi güler 
Cos I'm in L.A 
Şimdi Los Angeles'dayım 
You think I've made my fame 
Ünümü yaptığımı sanıyorsun 
If it makes us friends 
Bu bizi arkadaş yapar mı 
When you only really know my name 
Sadece ismimi bildiğinde 
'Oh Jessie, we knew you could make it 
"Ah Jessi, başaracağını biliyorduk 
I've got a track and I'd love you to take itBir şarkım var senin almanı istiyorum"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)