Perşembe, Şubat 9

Hergün bir klip #2



Herkes Yalnızdır Kendi Buzdan Şatosunda
Biri Gelip Duvarları Eritsin ister
Herkes Denizci Fırtınalı Okyanusta
Benim Ona Yelkenleri indirmek ister
Herkes Bir Savaşcıdır Kendi Savaşında
Birisi için gardını indirmel ister
Herkes Yorgundur Yaşamaktan Bu Hayata
Dizine Yatıp Birinin Uyumak ister
Ben Çırılçıplak Bir Kadın Karşında
Attım Dertleri Hep içime içime
En Sonunda Kaldım, Tek Başıma
Koy Gidelim Saki Koy Kadehin içine
Vuralım Bu Gece, Bu Şişenin Dibine
Yastığımdan Hala ılık Nefesin Var
Yanımda Olsan Şimi Nasıl Sevesim Var
Herşeyi Darmadağın Edip Gidesim Var
Durmadan içiyorsam Bir Sebebi Var
Ben, Çırılçıplak Bir Kadın Karşında
Attım Dertleri Hep içime içime
En Sonunda Kaldım Tek Başıma
Koy Gidelim Saki Koy Kadehin içine
Vuralım Bu Gece Bu Şişenin Dibine..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)