Pazar, Şubat 19

OJELERİMMM 1


Ojelerimi sizlerle paylaşmak istedim. Oje tutkum bambaşka.Onlar benim yavrularım , onlar benim her bişiciklerim. Annem bu kadar ojeye verdiğimiz paraya yazık.napcaksın bunları diyerek benim önüme geçse de ben dişimden tırnağımdan arttırarak oje almaya devam ediyorum. Ben kozmetik , oje bloglarına baktıkça daha fazla ojem olsun istiyorum. Şuan  otuz bir tane var. En sevdiğim ojemi kaybettim.Şuan bi üzüldüm.Neyse toparladım.Evden her çıktığımda parfümerilerin önünden geçerken içine girip ojelere ve yeni çıkan ürünlere bakmadan edemiyorum.O kadar çok çeşit var ki. Hepiciği benim olsun istiyorum.  J
1-fLOMAR-411
2-
fLOMAR-321
3-
fLOMAR-402
4-
fLOMAR-070
5-
FLOMAR-103

sıralamayı en sevdiğim yada sevmediğim OLARAK YAPMADIM.eLİME BÖYLE GELDİ.sIRALAMA YAPACAK VAKTİM YOKTU BU YÜZDEN ÖZÜR DİLERİM. böyle çektim.

birinciyi dışarıda hiç kullanmadım.evde bir kere denemiştim.neden aldığım hakkında da en ufak bir fikrim yok.sanırım almak için aldım. Şişesinde metalik bir parlaklığı var gibi duruyor ama tırnakta o rengi kaç kat yaparsanız yapın vermiyor.Anlayamadım pek.

ikincisi parlak bir kırmızı . RENGİ PEK BELLİ OLMAMIŞ AMA GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR RENK.bEN KIRMIZIYI DİREK KULLANMAM.pUANTİYE OLARAK FALAN KULLANIYORUM.

ÜÇÜNCÜSÜ ÇOK ÇOK ÇOK HOŞ BİR PEMBİŞ. FOTOĞRAFTA RENGİ HİÇ BELLİ OLMAMIŞ GERÇEKTEN BU RENGİ GÖREMEMENİZE ÜZÜLDÜM.BİTİNCE YENİSİNİ ALIRMIYIM ? TABİ Kİ ALIRIM. BEN BU OJEYİ ÇOK SEVDİM.

DÖRDÜNCÜSÜ HAKKINDA PEK BİR ŞEY SÖYLEyemeyeceğim.güzel mi ? evet. bitince alır mıyım ? sanmıyorum.

sonuncusu 3 katta renk veriyor anca. yarısına geldim. Bitince sanırım bi ton koyusunu alacağım.







Açıklama: C:\Users\Duygu\Desktop\sapsalkızın saçmalamalırı\tema\6headerblogucretli.jpg

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)