Çarşamba, Şubat 29

oturup hoop hadi içimden yazı yazmak geldi gireyim yazayım diye giriyorum bloga ama klavyemde backspaceden başka bir tuş çalışmıyor arkadaş. Yaz yaz yaz... sonra of lan olmadı bu diyip backspaceye yüklenince hiç post giremiyorum dolayısıyla.



Arkadaş geçen gün öyle uzunnnnn bi post yazdım ki oha lan çok güzel oldu bu hemen kaydedeyim dedim. Beceriksiz Zoey ! sen kim yazı yazmak kim ha ? kaydetmek yerine silmişim.Afferim bana yani.


Bugün çok mutluyum. Eski komsumuz geldi. Çok severim kendisini ona börek yaptımmm :)

                                     

                                   




                                          Tavuklu muska böreği :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)