Perşembe, Şubat 23

Takıntılıyım . Takıntılısın. Takıntılıyız

Bugün gittim giyindim ojelerimi sürdüm makyajımı da yaptım :) dısarıya çıkıcaktım ki birden içimdeki gezme tozma hevesi kaçtı uçtu pufff oldu yani. Birden kendimden nefret etmeye tiksinmeye başladım.Göbekimi taktım.Yüzümdeki lekeyi taktım. Kilo alıp vermekten oluşan çatlaklarımı taktım.Takmakla kalmadım hatta bir güzel oturdum ağladım.Sonra gittim ojelerimi sildim . Saçımı da bozdum.Oturdum dedemi aradım . Konuştuk konuştukkkk konuştukkkk bir güzel dertleştik.Benim gibi dedesiyle dertleşen başka biri var mı bilmiyorum.Dedeciğim dün gece İstanbul'dan döndü. Cuma günü geleyim dedi. Bende dede dıarı çıkalım dedim. Sağolsun beni kırmadı. Hiç kırdığını da hatırlamam. Seviyorum dedemi ben yaaa :) 

Yarın fotoğraf  çekmeyi düşünüyorum bol bol :) tabii yine fotoğraf makinem temassızlık yapmazsa. Bir soruna fotoğraf makinemin pil temassızlığı yapıyor. Buna daha bir çözüm bulamadım.Öneriniz olurda yazarsanız sevinirim.Şimdiden teşekkürler.


Her neysem :) yarın hava güzel olur inşallah :)  (lütfennnn güzel olsuunn )


     Sevgilerle Zoey                          



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)