Cuma, Mart 30

Alınacaklar Listem :

BU ARALAR ALMAK İSTEDİĞİM O KADAR ÇOK ŞEY VAR Kİ !!

İlk olarak Dukan Diyet'ini almak istiyorum. Zayıflamam gerek bu yaz sünnet ablası olacağım.














İkinci olarak büyük bir çalışma masası istiyorum. Annem bir tane almış ama bana küçük geldi. Sığamadım. Boy olarak değil eşya olarak. Ben biliyorsunuz ki okula seneye başlayacağım bu nedenle ders çalışmaya eneye hazırlık yapmaya başladım mesela böyle olabilir .Çünkü benim odam pek büyük sayılmaz. Aslında büyük ama çift kişilik yatak olduğu için birde yatak eski tip olduğu için büyük. çok yer kaplıyor.
  bunu çok beğendim ben ya.




Üçüncü olarak birsürü kalem istiyorum hatta kalem koleksiyonum olsun istiyorum.


2 yorum:

  1. ayyy benim var stabilo kolleksiyonum :)) ama epey pahalıya mal olabiliyorlar :D bi kereden set olarak al dicem ama tek tek görerek severek almanın keyfi bi başka...ben 2005 ten beri aldıkça aldım...şu an bi dolu kalemim var <3 Darısı başına canım...(hahah kalemlerimle hava attım gibi mi oldu :D ) yok canım yazmak istedim sadece :))

    YanıtlaSil

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)