Pazar, Mart 25

Alışverişşş !!

Cuma gününden beri kuzenim bizde. Beraber gezdik durduk :) Dün de Karşıyaka çarşının altını üstüne getirdik. Gez allah gez 5 saat gezdik. Başımıza gelmeyen de kalmadı hanii. :) Çarşının kollarını gezdik , sahile indik :) kuzenimin arkadaşı varmış pamuk şeker satıyordu :) bedavadan da pamuk şeker yedik :) oh valla :)
Sonra Ambara girdik . Ambarın kalıpları tam bana göre çok hoşuma gidiyor. Bir de sezon sonu indirim vardı Ohhh deymeyin keyfime :) bu Yarasa kollu zımbırtıyı 9.90 TL ye aldım iyi de yaptım valla :)
rengi fotoğraflarda  koyu çıktı azıcık :)






Bu masa lambasını annem almış Bim'den 3.99 TL gibi bişeymiş ne zamandır masa lambası istiyordum iyi oldu iyi. Çok parlak bir ışığı var tavan lambası gibi maşallah :)))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)