Cumartesi, Mart 31

Mart ayı bitenler

Bitirdiğim kitapları artık bu başlık altında paylaşmayı düşünüyorum.

BİTİRDİĞİM KİTAPLAR

Balans
Dönence    

İkisi bir seri üçüncü kitap bir aya çıkar dediler hadi bakalım hayırlısı. Çok sürüükleyici bir kitaptı. Vampir ve kurt adam temalı . 3 günde bitirdim sanırım ikisini de. Tavsiye eder miyim ?? Ben bayıldım herkese de tavsiye ederim


    

Sonra En Yaramaz Kız Okulda

Bir küçük şımarık kızın okula başlamasını anlatıyor. Bir insanın ne kadar değişebileceğini anladım  bu kitap sayesinde.




Daha sonra Hüzünbaz Sevgiliye Mektuplar

Agresif prensesten gelen kitabım . Bayaa hüzünlü bir kitaptı .Ama kitabın teşekkür kısmı bir harika .




Şahane Hatalar

Evet çoğu kişi gibi bitiremedim.Ama sanırım 50 kere falan okudum. Harika ya bayılım.Önerisi için Agresif Prensese teşekkürler. Sonun da çok farklı şekillerde ölüyorsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)