Cumartesi, Nisan 28

geciktim..


Hepiciğinize merhaba!!

Ben baya baya uzun bir süredir yazamıyorum.Blogumda bir sorun var  bu nedenle post giremiyordum. Neyse ki bu sorunu çözdüm.

Bugün Allah'ın izniyle post giriyorum .


O kadar çok birikmiş postum var ki :(

Onları yazmasam beni affeder misiniz ?

Denizliyle ilgili bir post yazamadım . Kısaca geçmek istiyorum.

Denizli postum

Denizli pek umduğum gibi geçmedi hep aksilikler hep aksilik ama yinede mutluydum.Çok sevdiğim kuzen kişisiyle beraberdim . Orda 5-6 tane kız kuzenim olmasına rağmen ben Hakanla vakit geçirmeyi yeğledim. Çünkü o askere gidecek ve benim onunla geçirecek zamanım kısıtlı olacak .
Zaten kız kuzenlerimde baya değişmişler. Çok sevdiğim kuzenlerim bir anda sadece sevdiğim insanlarla dönüştüler ki bu beni üzdü .

Ben deli doluyum . Onlar da bir zamanlar öyleydiler. Ama bu gittiğimde bir de baktım ki
Arabesk müzik dinliyorlar.Yanlarında bulunduğum sürece krolar gibi kulaklığın icadından bi haber müziği son ses açık sokak,dağ,bayır geziyorlar. Ben ki rock pop yabancı takılırken hiç iyi olmuyor yanii.

Birde dağ bayır geziyoruz ki sormayın . Annem kuzenlerinle gez demese bende tık yok . Gitcem Hakanla oturcam .

Öyle dağlara çıkıyoruz ki dizlerimde derman kalmıyor :) ama iyide geldi ben rahatsızlığım nedeniyle pek spor yapmazken bana harika bir spor oldu eklemlerim açıldı ayol :)

Her neyse sonra dönüyoruz OLAYLAR OLAYLAR :)

Şimdi Biz bindik arabaya annem dayım yengem hakan ben kardesim falan .
gidiyoruz. Sonra arkamızda teyzemler geliyormuş hep beraber çay bahçesine oturduk sonra aklımıza geldi gelini aradık gelinle damat yoldalarmış . Onlarıda çağırdık .Hep beraber  çay içtik falan .

Sonra çay bahçesinde arabadan müzik açıp kurtlarımızı döktük.

Sonra gidiyoruz baktım eniştem gelinin evine sürüyo . Gelinin evine gelin kahvesi içmeye gittik . Damat gidelim diye gözümüzün içine bakıyor :D


Bizde kalktık geldik :)


denizli böyleydi yanii 





kısaca demiştim ama uzun oldu bayaaa .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)