Cuma, Nisan 6

Hahayyyyt Çok mutluyum Kıskanın emi ?




Aman Yarabbim ne güzel günler geliyor ne güzel günler!!! 

Ben renkli kitap'ın Bursa Kitap fuarından aldıklarına bakarken baya iç geçirmiştim. Ne zaman olur falan diye. Her sene giderim fuara . Geçen sene 120 kitap falan almıstık. Bunun içinde 100 temel eser var kardesim için. 
Bugün Karşıyaka Çarşıda gezerken gözüme ilişti !
14 Nisan - 22 Nisan arası İzmir Kitap fuarı !!!



Bir sevindirik oldum bir sevindirik oldum Bilemezsiniz. Almayı istediğim kıyafetler vardı.
Dönüşte annem diyor gel bakalım diyorum yok hayır fuar için birikim yapıyoruz şuandan itibaren !!


Ama şansa bakın ki ! fuarın ilk günü gidemiyorum :(

Ayın on üçünde köye gidiyoruz. Düğünümüz var. Ama olsun !!

son gününe de olsa yetişeceğim !


Eeee Gelen Var mı ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)