Salı, Eylül 1

Merhabalar. Kelimenin tam anlamıyla yıllar sonra bu bloguma bir yayın giriyorum. Gören duyan olur mu bir fikrim yok fakat yazmak istedim. Yeni bir blog açtım. Buraya tık  yaparaktan gidebilirsiniz.
Bu blogum 15 yaşında ergen Zoey'ken, yeni açtığım blogum 18 yaşında Marcharse. Marcharse gidiş demek. Yani şu üç yıl çok fazla şey kaybettim.  Yazmak tek çare gibi. Marcharse kim derseniz; 18 yaşında, üniversite sınavına girecek, ailesiyle arası berbat olan, aşkın yaşı 17 sözünü layıkıyla yaşamış ve yüreği bolca ağrımış bi genç kız. Yeni blogumda sınava hazırlanma sürecim,  depresyonum bunalımım,  içim dışım.. Yani herşeyim olucak. Birileri takip etsin beni sevsin destek çıksın diyerek başlamadım.  Sadece kendimi bilmek kendim olmak istediğim için bunu yapıyorum. Şimdiden destek olan olursa veya gören teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)