Cumartesi, Şubat 11

İLK MİM 'İM

Aynurcugum beni mimlemiş ! İlk mimim olmasından dlayı ona teşekkürlerimi iletiyorumm.
1- En sevdiğiniz renk?
Hardal, turkuaz ve saks mavisi (her kız çocuğu gibi pembeye de kırmızıyada bir zaafımvar

2-Asla vazgeçemem dediğiniz 3 şey ?
ailem önceliğim :) sonra da ojelerim ve evcil hayvanlarım 
3-Dönüm noktam dediğiniz bir olay var mı?
dönüm noktam . hımmmm sanırım lise. :)

4-Alışveriş denince ilk aklınıza gelen?
Oje :D  flomar standı :) ve tabiki birikmiş paramın azalması :D 

5-En büyük hayaliniz?
en büyük hayalim sanırım bir karavanım olması. Ve birde bir köpek eğitim çiftliği kurmak :)

6-En sevdiğiniz yemek, tatlı ve içecek ?
bi bakalımm köfte . tatlılardan sütlü tatlılara  bayılırım. içecek olarak milksheak 
7-Makyaj çantanızdan eksik olmayacak 3 şey?
Ojem rujum rimelim. 
8-Mutluluk sizce nedir?
Sağlıklı olmak . 

9-En sevdiğiniz çizgi film karakteri?
değerli. 

10-En zor gelen ders?
fizik.

11-Şuan almak istediğiniz şey?
yeni bir oda.


bende bu mimi  pink bubu'ya yolluyorum. 

3 yorum:

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)