Salı, Nisan 10

Boyu 1.50 yi geçmez dili 40 numara ayakkabı.

Sokakta Paris Hilton edasında dolaşan boyu 1.50 yi geçmeyen kendini bir şey sanan kızlar var ki ben onlara çok sinir oluyorum.

Ağızlarından düşmeyen laflar Vol.1 :

Ayol şekerim geçen gün kuzenlerle şuraya gittik ay ne eğlendik ne eğlendik bilemezsin.


Şimdi bilyoruz ki o kuzen olayı külli yalan. Kesin o gün evden çıkmadı hatta facebookta çevrimdışı olup evde takılmış bile olabilir. Ya da annesinin zorlamalarıyla kardeşine bakmıştır falan.

Kuzen olayı tek bir açıdan doğru olabilir oda 2-3 yaşındaki kuzenini ona bırakmış alışverişe gitmişlerdir.


-Haftasonu ne oldu biliyo musun ?
-Ay dur sen anlatmadan ben anlatayım neler geldi başımıza neler .!! Bizim grupla lunaparka gittik . Berkcanla korku trenine bindik ben korkmayayım diye sarıldı falan ...

bu muhabbet böyle uzar gider. Siz girersiniz lafa o kendine pay çıkarır lafıda ağzınıza tıkar. Sizde sadece hıhı. evet. aaaa öyle mi .... falan dersiniz.


Bide marka havası yapanlar var ki onlara hiç yaklaşmamayı kendime hayat felsefesi biliyorum.

- Aaaa Hatice üstündeki yeni mi ?
-Evet yeni aldım beğendin mi ?
-Beğendim beğendim de nerden aldın ?
-Ayyy şu en pahalı mağaza var ya hani yurtdışından getiriyorlar falan işte ordan alışveriş yaptık.vs.vs.


Bu muhabbette böyle uzar gider .



neyse bu böyle yani .

daha sonra görüşürüz hepinizi seviyorum !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)