Salı, Nisan 10

Sen sen ol kullanmayı bilmediğin bişeye dokunma.

Evde ne elektronik eşyamız varsa sayemde artık yok :)

Bir ara katı meyve sıkacağımız vardı. Annem ve babam bir hevesle almışlardı. Taa kii ben onu kullanana kadar . Her şey benim bir gün televizyondaki meyve sıkacağı reklamını izleyip gaza gelmemle başladı..

Ben reklamı izledim sonra didim ki bizim de var makinemiz bende yapayım olayına girdim.
Sen kimsin ki kullanmayı bilmeden kullanıyosun. Ben bir güzel sıktım elmaları havuçları falan baya sıktım yani bana göre bir sorun yok yani.


Taa ki ben bir elma daha atana kadar. Makinadan dumanlar gelmeye başladı. Sonra ben hemen fişi çektim tabi.

Meğer o makinayı ara sıra boşaltmak lazımmış. Ben boşaltmayınca yandı :(

kendimi baya şuçlu hissetmiştim o zaman :(

ay şuanda bi fena oldum yani.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)