Salı, Nisan 10

Video mu da çekerim !

 Başlık acık anlamsız oldu ama bence oldu ya.

Neyse canciğerlerim kuzu sarmalarım :)) Ben ilk videomu çektim sanırım bundan sonra baya video çekeceğim :) Videoyu çektim . Sonra izledim ama oha bu benim sesim mi falan oldum ! Videolarla ve ses kayıtlarında insanın sesinin ne kadar değişebildiğini anlamış bulunmaktayım !


Başlık şuan daha anlamlı gelecek. Çünkü benim odamın lambasında temassızlık var arada yanmıyor. Bugünde yanmadı bende şu yazımda gösterdiğim ışığımla çektim videoyu . Neyse anacım siz artık
izleyiverin . :)

1 yorum:

  1. merhabalar hepsi biribirnden güzel ;) bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

    YanıtlaSil

arkadaşlar yorum yapmanız beni gerçekten çok mutlu ediyor. Nasıl diyim böyle bulutların üstüne falan çıkıyorum :)